RSS

Rasfoieste-ma! :D

miercuri, 21 aprilie 2010

Nou.



Okay, sunt Ayiana, a.k.a Madyx, a.k.a Mady, iar, uneori, Ioana. Am 16 ani si multe teluri.
Am tot atatea personalitati pe cate categorii de persoane exista.
Am o multime de griji, ma hranesc cu vise, cred in lucruri imposibile si tind sa incerc sa fac imposibilul posibil.
Acesta e un nou proiect, care nu urmareste nimic in special.
Sunt reporter voluntar pentru urmatoarele 2 saptamani, cu posibilitatea unei extinderi de termen. Cel mai mare vis? Nu am. Se schimba de la o luna la alta.
Personalitatea dominanta? Nu stiu.
Mood-ul dominant? Plictisita si fericita din majoritatea punctelor de vedere.
Introducerile fiind facute, in urmatoarea perioada de timp, planuiesc sa scriu despre ceea ce imi va atrage atentia. Sau o sa aleg cuvinte la intamplare pe post de subiecte.
I'll be seeing you around.

1 comentarii:

Unknown spunea...

Super! Multa bafta! Daca cineva are nevoie de piese de schimb pentru combine agricole si tractoare, accesati https://agropiese-alvar.md/ro/

Trimiteți un comentariu